INFO DEWASA !!! Tanda Isteri Puas Ketika Bersama

Hiasan
Ramai suami Isteri pãda Masa Kini TIDAK ADA mengetahui sama udara mani Isteri mereka Sudah Keluar ataupun TIDAK semasa bersetubuh. Bagaimanakah rupa mani udara Perempuan?
Foto selanjutnya disini

Bagaimana hendak memastikan Dan mengetahui mani Isteri TELAH Keluar?
Pertanyaan
Tuan, Saya Ingin dapatkan Kepastian TENTANG mani Perempuan. Sepertimana Yang Diketahui, apabila Keluar mani lelaki ATAU Perempuan mereka wajib mandi hadas biarpun Tanpa persetubuhan.
Walau bagaimanapun, Sepanjang perhubungan Saya suami Isteri, kami Belum DAPAT kenal pasti bagaimanakah rupa mani Perempuan.
Oleh ITU sukar UNTUK ditentukan sama ADA Isteri Saya wajib mandi ATAU TIDAK apabila besarbesaran TELAH mendapat Kepuasan melalui istimta 'Tanpa bersetubuh tetapi keadaannya umpama orangutan Kepuasan Penghasilan kena pajak disetubuhi.
Adakah mani Perempuan sama seperti mani lelaki Dan Tanda-Tanda apakah Seseorang Perempuan ITU TELAH Keluar mani?
Adakah wajib mandi apabila Seseorang Perempuan ITU TELAH Kepuasan seks melalui Hubungan istimta 'Sahaja Tanpa disetubuhi Dan tiada Tanda-Tanda besarbesaran TELAH Keluar mani?
HARAP DAPAT tuan Jelaskan DENGAN terperinci. Terima kasih.

Jawapan
Keluar mani DENGAN APA Cara sekalipun sedikit ATAU Banyak, warna biasa ATAU warna Darah hearts keadaan jaga ATAU Tidur, with Syahwat ATAU TIDAK kecuali mani jimak Yang Keluar Dari Semula faraj wanita selepas junub mandi, besarbesaran TIDAK wajib mengulangi mandi Lagi JIKA TIDAK DENGAN keluarnya Syahwat.
Mani Suami DAPAT Diketahui DENGAN memancut Keluar ATAU DENGAN merasa LaZat Ngayogyakarta Berbau tepung Ketika besarbesaran Masih basah ATAU Berbau putih telur Ketika keringnya sekalipun keluarnya tiada memancut.
Mani wanita sama JUGA, kadang-kadang tiada DAPAT Diketahui melainkan DENGAN merasa LaZat Sahaja Ketika keluarnya.
Imam Ahmad dan Nasa'i meriwayatkan: "Khaulah PERNAH bertanya ditunjukan kepada Rasulullah SAW wanita TENTANG Yang Bermimpi Seperti Yang dialami Diposkan oleh lelaki. Nabi Menjawab: 'Dia TIDAK wajib mandi sehingga besarbesaran Keluar mani seperti JUGA lelaki JUGA TIDAK wajib mandi apabila besarbesaran TIDAK Keluar mani'. ".
Oleh kerana biasanya Keluar mani wanita sukar UNTUK dikesan, Maka memadailah DENGAN merasakan LaZat Dan kenikmatan ATAU Kepuasan ITU membuktikan bahawa wanitanya TELAH Keluar mani.
JIKA demikian Maka perlulah besarbesaran mengerjakan mandi wajib.

Contact Form

Name

Email *

Message *